" SEGMEN | 5 Blog Lelaki Pilihan Saya ! "

Assalamualaikum..
^-^


ha!!ni lah banner untuk segmen ni....
hari ini liyana ada join satu lagi segmen dari kak lyssa faizureen...
tajuk dia "Segmen | 5 Blog Lelaki Pilihan Saya"
Liyana sebenarnya tak tahu banyak sangat tentang blogger2 lelaki ni..tapi tak apa Liyana cuba..

Blog yang pertama
Benashaari..
-blog ni sangat menarik...ringkas dan kemas...Liyana selalu juga berkunjung di blog Benashaari ni..


Blog yang kedua
iqmal land
-blog dia sangat ringkas tetapi comel sangat2...hehe ^-^

Blog yang ketiga
shahjiehan 
-blog ini banyak juga tutorial yang menarik...ada tazkirah saya suka membaca di blog dia..

Blog yang keempat
hijau itu bumi tuhan
-blog ini bila Liyana saja2 blogwalking blog dia...Liyana rasa sejuk mata memandang sebab background dia widget2 dia kebanyakannya hijau belaka...

Blog yang kelima
dunia sesawangku
-Liyana suka tengok header dia...sangat comel dengan tema kemerah-merahan..selain itu,kalau malas nak baca surat khabar boleh tengok di ruangan ulasan berita...

ok...lepas ni rasa tak sabar2 pula nak blogwalking blog orang lain yang telah join segmen kak lyssa faizureen..

ok lah sampai di sini sahaja penulisan Liyana..haha ^-^ Assalamualaikum..

>blogger muda<



6 comments:

Anonymous said...

salam sy dtg dri segmen lyssa
sy nk terjah blog pilihan awk

jom singgah sekali

http://comelamiera.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

Cik Mira said...

dari segmen kak Lyssa :)

Reena Sidek said...

Singgah dr segmen Lyssa...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

AyuInsYiraH said...

salam...ayu datang dari segmen sama...jooom singgah ke blog ayu...

http://ayuinsyirah.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

Miss N™ said...

salam...dari segmen yang sama..
singgah sini dan follow..
jemputlah singgah belog saya..

^__^

Maliha ♥ said...

singgah membalas balas =D

© Faith Journey, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena