"SEGMEN | serius blog ini menarik!"



hyep..
hari ini saya nak join 1 segmen....
dari kak lyssa faizureen....

Firstly:
www.lyssasecret.com
saya suka blog kak lyssa...saya banyak blajar
tentang blog dri blog kak lyssa...nak katakan hampir kesemualah...
hihi thanks a lot...

secondly:
www.hanyadhimsahaja.blogspot.com
saya suka blog kawan saya ni..dia pon bnyak blajar
dunia blog dari blog kak lyssa....

thirdly:
www.akusayangdiasorang.blogspot.com/
ni lah blog yg saya slalu kunjungi ...
krana bnyak crita2 yg menarik...

~saya masih muda dlam bidang blog ini..~


3 comments:

Anonymous said...

syieda dtg dr blog lyssa.. jom ke blog syieda.. =.=

http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/segmen-serius-blog-ini-menarik.html

Faz Abas said...

sambung jalan-jalan di pagi ahad sempena segmen cik lyssa semalam.

jom singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. blog simple yang memuatkan cerita bersambung hasil tulisan sendiri.

Nurul liyana syafiqah said...

thanks..sbb sudi melawat blog saya...sya melawat blog korang plak erk....

© Faith Journey, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena